Onder de fraaie aankondiging “We gaan ons assortiment overzichtelijker maken” krijgen klanten van SNS een bericht met de mededeling dat hun betaalrekening in oktober wordt omgezet naar het ‘nieuwe’ SNS Compleet.
Wil je weten wat dat voor jou als SNS-klant betekent, dan word je verwezen naar weer een ander apart bericht dat je dan gewoon even moet openen. Overigens wordt dan nog niet duidelijk wat het verschil is tussen je huidige betaalrekening en het nieuwe SNS Compleet. Of het moet zijn dat je voor de nieuwe versie 35 cent meer moet betalen: € 3,10 in plaats van € 2,75 per maand. En dat krijg je ook te horen van de klantenservice als je die voor meer uitleg belt. Het is gewoon een prijsverhoging, meer kunnen ze er ook niet van maken.
“We gaan ons assortiment overzichtelijker maken” klinkt natuurlijk veel prettiger dan “U gaat voortaan ruim 12 procent meer voor uw betaalrekening betalen” zal de pr-afdeling van SNS hebben gedacht. En we stoppen die mededeling lekker ver weg in berichten die je apart moet openen. Waarbij, o ja, ook nog even terloops wordt meegedeeld dat er nieuwe voorwaarden gaan gelden. Maar leest u daar alstublieft overheen. Helemaal niet belangrijk natuurlijk, anders hadden we daar ook wel een apart berichtje over gestuurd.
SNS-klanten die volgend jaar de mededeling krijgen dat hun SNS Compleet wordt opgewaardeerd naar SNS Subliem of SNS Briljant, weten waar ze aan toe zijn. Dat gaat geld kosten.
» Alle Berichten, Consument » ‘Nieuwe’ betaalrekening SNS niet meer dan...
« De opmerkelijke ethische normen en waarden van webshop Waschbär Oxxio op de vingers getikt wegens voorspiegelen onjuiste energiekosten »